سریال و پچ و کرک نرم افزار ( فقط نرم افزار فول ورژن + ترجمه فارسی )

سریال و پچ کرک نرم افزار Patch Crack Serial Full Version Software Reg Key

سریال و پچ و کرک نرم افزار ( فقط نرم افزار فول ورژن + ترجمه فارسی )

سریال و پچ کرک نرم افزار Patch Crack Serial Full Version Software Reg Key

سال نو

با سلام

عیدتان مبارک انشاءالله که سالی پر از خیر و برکت و توام با سلامتی داشته باشید

انشاءالله که غمی و گیر و گوری تو زندگیتون نباشه و پیدا نشه

حق و یار و نگهدارتان

آخه تو که تو زندیگمم نبودی

1389/1/4


آخه تو که               تو زندیگمم نبودی  
چرا همیشه من               و مقصر میدونی
شما چرا قاضی               یک طرف میشین
من و همیشه               متهمم می کنید
تو که از               زندگیمم خبر نداری
واسه چی علیه من               رای تو صادر می کنی
مگه همیشه               مقصر منم
این همه زخمو               می کشم روی تنم
باید دیگه من               از اینجا برم
پیش شما جایی               نمونده واسه من
من از اینجا میرم               یه جای دور

که هیچ کسی نشناسدم               حتی تو گور


این و زمانی گفتم که یکی از بستگان می گفت در مورد زندگی قبلیم که همش مقصر منم و اون فلانی زیاد تقصیر نداره