سریال و پچ و کرک نرم افزار ( فقط نرم افزار فول ورژن + ترجمه فارسی )

سریال و پچ کرک نرم افزار Patch Crack Serial Full Version Software Reg Key

سریال و پچ و کرک نرم افزار ( فقط نرم افزار فول ورژن + ترجمه فارسی )

سریال و پچ کرک نرم افزار Patch Crack Serial Full Version Software Reg Key

Antirun 2.5 ( Portable ) + Persian Language امنیت در مقابل ویروس اتوران Autorun

Antirun 2.5 Portable 

 Antirun 2.5 Pro   

 Antirun 2.5 Cracked

 

خصوصیات برنامه از زبان سایت سازنده بصورت تصویری 


AntiRun نام نرم افزاری است که کامپیوتر شما را در مقابل فایل های مخرب و بد افزار های Autorun محافظت می کند. اما بیایید قبل از آشنایی با این نرم افزار با مفهوم اتوران کمی بیشتر آشنا شویم. هر فایل با نرم افزاری که به صورت اتوماتیک و بدون دخالت کاربر اجرا گردد و کاربر قادر به کنترل آن نباشد را Autorun گویند که اکثر بد افزار ها به همین صورت هستند و به محض راه یابی به رایانه قربانی به صورت خودکار اجرا شده و خود را در رایانه منتشر می کنند و کاربر به هیچ وجه قادر به کنترل آن نیست.
 نرم افزار آنتی ویروس اتوران به شما این توان را خواهد داد که به راحتی خود را از مشکل فایل های اتوران محافظت نمایید که عموما از طرق دستگاه های خارجی همچون USB Drive، SD Card، هاردهای اکسترنال، دوربین های دیجیتال و … وارد رایانه می شوند. این نرم افزار آنتی ویروس Autorun به صورت اتوماتیک تمام دستگاه های خارجی که به رایانه شما وصل می شود را مورد بررسی قرار داده و اسکن می کند و اگر هر گونه بد افزار اتوران وجود داشته باشد شناسایی کرده و آن را در صورتی که شما بخواهید از بین می برد.



لینک دانلود Download 


http://javadfull.persiangig.com/.tOu6VPfDt8/2013%20-%201392/Antirun%202.5%20(%20Portable%20).rar 


size حجم : 281 Kb کیلوبایت


ترجمه شده توسط  Translation By :


( جواد جورسرایی آلاشتی )


   ( JAVAD JOURSARAEI Alashti )


کارایی بی نظیر این برنامه اینه که یک پوشه اتوران می سازه در فلش یا هاردتون که نمی توانید به اون دسترسی پرمیژن اضافه کنید و براحتی اون را پاک کنید یا بلایی سرش بیارید