سریال و پچ و کرک نرم افزار ( فقط نرم افزار فول ورژن + ترجمه فارسی )

سریال و پچ کرک نرم افزار Patch Crack Serial Full Version Software Reg Key

سریال و پچ و کرک نرم افزار ( فقط نرم افزار فول ورژن + ترجمه فارسی )

سریال و پچ کرک نرم افزار Patch Crack Serial Full Version Software Reg Key

فیلم آموشی چگونگی پرینت گرفتن فایل اتوکد Autodesk AutoCAD 2014

فیلم کم حجمی

که با کمک دوست خوبم محمد شیخ الاسلامی

برای پرینت گرفتن از نرم افزار Autodesk AutoCAD 2014 

با حجم فوق العاده کم 835 کیلوبایت با کیفیت قابل نمایش 

برای علاقمندان به این آموزش تدارک دیدیم 

لینک دانلود 

حجم : 835 کیلوبایت

نظرات 5 + ارسال نظر
علی دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 08:10

عالی بود مرسی

خداوند را شکر می کنیم که توانستیم رضایت شما را جلب کنیم

شعبانعلی غلامی شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:31

بسیار تشکر میکنم اگر برای شما امکانپذیر باشد ،یلم آموزشی aouto cad را برایم ارسال فرمایید
با تشکر
غلامی

با سلام
شرمنده بنده چیز هایی که کار کردم و بلدم را قرار میدم
چون سیستم خیلی ضعیفی دارم
و شما باید در سایت های دیگری دنبال فیلم آموزشی فارسی اتوکد بکردید

ع شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 21:13

بسیار بسیار عالی جواد جان انشالله خدا خیرت بده خیلی خیلی درگیر این موضوع بودم و تمام نقشه ریز در میومد تا اینکه این کلیپ شما مشکلم رو حل کرد. بازم ممنونم

باسلام
خواهش می کنم ، قابلی نداشت

خوشحالم که مورد رضایت شما واقع شده و با تشکر از دعای خیرتان

fafa چهارشنبه 10 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:44

فوووووووووووووووووووق العاده بود

خوشحالیم که رضایت داشتید

رولی سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 21:35

سلام دوست عزیز
من یه فروشگاه اینترنتی دارم واسه اینکه بتونم با خیل زیاد فروشگاه های اینترنتی رقابت کنم به کمک شما نیاز دارم
خودمم به پربازدید شدن وبلاگت کمک میکنم
خواستی کمکم کنی یه ایمیل بهم بزن تا بیشتر برات توضیح بدم
R.foorush@yahoo.com

با سلام
کاری از دستم بر بیاد خوشحال میشم کمکتان کنم

بازدید وبلاگ هم ....

فقط بیشتر توضیح بدین تا متوجه بشیم منظورتان چه کمکیه ؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد