سریال و پچ و کرک نرم افزار ( فقط نرم افزار فول ورژن + ترجمه فارسی )

سریال و پچ کرک نرم افزار Patch Crack Serial Full Version Software Reg Key

سریال و پچ و کرک نرم افزار ( فقط نرم افزار فول ورژن + ترجمه فارسی )

سریال و پچ کرک نرم افزار Patch Crack Serial Full Version Software Reg Key

شعر مادر ، من که یادم نمیره

93/9/1
من که یادم نمیره ، اون دستای پینه بسته
اون دلی که بعضی وقتا ، از حرف و کارام شکسته
من که یادم نمیره ، اون عاشق حقیقی
اون که عشقش خاصّه ، نداره هیچ رقیبی
من که یادم نمیره ، شب هایی تو تب می سوختم
تو دل مادر انگار ، آتشی می افروختم
من که یادم نمیره ، اون شب های بیماری
می گفت عزیزکم بخواب ، خودش می کشید بیداری
من که یادم نمیره ، اون که بود آرامش خونه
وقتایی که پیشم نبود ، چه جور می گرفتم بهونه
آن که لقمه ای را ، از شکم خویش می زد
نبودی دلش واسه ، دیدنت پر می زد
اون که می رفتی بیرون ، تا برگردی دلش شور می زد
اشک از چشمش جاری می شد ، به خودش سیلی می زد
قدر مادر و بگو ، چه جور من و تو دونستیم
هِی دلش و زخم زدیم ، آخر سرم که شکستیم
اون که عاشق صدا و ، محو دیدن ماست
چرا تو خونه ی سالمندان ، خیلی تنهاست
یه عمری زحمت بکشیم ، جبران نمیشه کاراش
بیا با هم ول نکنیم ، دیگه نه دل و دستاش

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد