سریال و پچ و کرک نرم افزار ( فقط نرم افزار فول ورژن + ترجمه فارسی )

سریال و پچ کرک نرم افزار Patch Crack Serial Full Version Software Reg Key

سریال و پچ و کرک نرم افزار ( فقط نرم افزار فول ورژن + ترجمه فارسی )

سریال و پچ کرک نرم افزار Patch Crack Serial Full Version Software Reg Key

شعر و ترانه ، من که رفتم ، تو نَگیر با من تماسی

من که رفتم ، تو نَگیر با من تماسی   
من که رفتم ، تو نگیر با من تماسی
می دونم نمی کنی ، هیچ اِلتماسی
میرم تا که کنم ، تو را فراموش
که سهم من نبوده ، اون آغوش
میرم چون بین مون نیست ، اعتمادی   
منم بردم ز یاد روزهای ، شادی
فقط مونده ز تو چند ، خاطراتی
که واسم بوده در آنم ، یه نکاتی
ز بعد تو دِگر عشق کجا بود ؟
چه کس با این دل من ، هم صدا بود ؟
ز بعد تو دِگر ، عاشقی چیست ؟
بدیدم عاشقی که ، باز می گریست !
بِبُردم آبرویت ، سرِ نوزاد   
با آرامش بگفتی ، مَکِش تو فریاد
اگر خواهی روی ، راه که باز است   
بدان جاده ی ما ، طول و دراز است
جدا گشتم رِسم ، بر آرزویم
ندانستم غمی ، بود پیش رویم
که عیب از آن من ، بوده ست نه از آن
چرا او کرده ست ، این راز پنهان
بجنگم با خودم ، یا این زمانه
برای چه کسی گیرم بهانه
که این شکستن ها ، مگر آسونه   
دلم از این غمم ، چقدر داغونه
ز بعد آن جدایی ، می سوزم
چرا باز چشم به در ، من می دوزم
او که رفت و ، یار دیگر اختیار کرد
مرا از ذهن و آن دل ، رهسپار کرد
نوشتم این شعرم ، را تو خوانی
تو پیرم کردی در ، سنِّ جوانی
26/9/96